معرفی تصویری اتومبیل های روز دنیا
راپید کار، اخبار دنیای خودرو و اخبار اقتصادی

نمایندگی رسمی ب ام و در ایران کدام شرکت است؟

شرکت پرشیا خودرو، نماینده ب ام و در ایران می باشد و در زمینه واردات ماشین های بی ام و و همچنین فروش قطعات و ارائه خدمات پس از فروش این خودروها در ایران فعالیت می کند.

آغاز کار از سال ۱۳۸۳

پرشیا خودرو (با نام تجاری پرشیا خودرو، persia khodro) شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و در آذر ۱۳۸۳ بنیان نهاده شد. این شرکت نخست در ابتدای کار تا کنون تمرکز خود را روی فروش و خدمات پس از فروش و گارانتی خودرو های ب ام و معطوف کرده است.

پرشیا خودرو نماینده ب ام و در ایران به جهت کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری خودرو های ب ام و با عمر بالای ۵ سال طرح فروش قطعات با برند پرشیا ساین را راه اندازی کرده است.

پرشیا خودرو، نماینده ب ام و در ایران

پرشیا خودرو، نماینده ب ام و در ایران

 

مسئولیت های اجتماعی

پرشیاخودرو نماینده ب ام و در ایران، در طول مدت ۴ سال گذشته تبدیل به یکی از شرکت های پیشرو در رعایت مسئولیت های اجتماعی شده و به طور سازمان یافته ای اقدام به برگزاری کمپین های خیریه، فرهنگی و هنری و همچنین حفاظت از محیط زیست با رویکرد بهبود فرهنگ جامعه به همراهی مشتریان ب.ام.و کرده است.

 

پرشیاخودرو حامی مسابقه سوارکاری

شرکت پرشیاخودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران، همیشه حضور فعالی در زمینه های ورزشی داشته و در جدید ترین اقدام خود در این زمینه به عنوان حامی مسابقه سوارکاری شناخته شده است.

پرشیاخودرو در کنار عرضه خودرو های رده بالا و استاندارد کمپانی ب.ام.و در بازار خودرویی کشورمان، حفاظت از محیط زیست و طبیعت بکر ایران را نیز همواره به عنوان یک ارزش برای خود بشمار آورده است. پرشیاخودرو به عنوان دوستدار ورزش و طبیعت، در جدید ترین اقدام خود حامی رشته ورزشی پرش با اسب در مسابقات سوارکاری شده است.

پرشیاخودرو حامی مدرسه دوچرخه سواری ایران

شرکت پرشیاخودرو به عنوان نماینده ب ام و در ایران، در کنار عرضه خودرو های رده بالا و استاندارد کمپانی ب.ام.و در بازار خودرویی کشورمان، حفاظت از محیط زیست و طبیعت بکر ایران را نیز همواره به عنوان یک ارزش برای خود بشمار آورده است.

پرشیاخودرو به عنوان دوستدار ورزش و طبیعت، در تاریخ ۲۵ مرداد ماه همزمان با رونمایی از پیراهن جدید مدرسه دوچرخه سواری ایران در آستانه اعزام به چهل هشتمین مسابقات جهانی مستر Radweltpokal اتریش ، به طور رسمی بعنوان حامی مدرسه دوچرخه سواری ایران معرفی شد. این مراسم با حضور تنی چند از مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری، پیشکسوتان این رشته مفرح و پرطرفدار و همچنین مدیران پرشیا خودرو در دفتر مرکزی این شرکت برگزارشد.

دوچرخه به عنوان یکی از پاک ترین وسایل نقلیه در زمینه آلایندگی بوده که کمپانی ب.ام.و در کنار تولیدات اصلی خود به ساخت آن مشغول است. شرکت پرشیاخودرو نیز در کنار فروش خودرو های ب.ام.و، دوچرخه های این کمپانی را نیز عرضه می کند. امروزه آلودگی محیط زیست و تخریب طبیعت به مهم ترین مبحث در کل جهان بدل شده و یک خطر بزرگ برای تمام انسان ها به شمار می آید.

آلایندگی خودرو ها یکی از موارد مطرح در این زمینه است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. کمپانی ب.ام.و به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های صنعت خودرو در جهان، با شعار ((نهایت لذت رانندگی)) به مدت ۱۰۰ سال به ساخت خودرو های رده بالا پرداخته است.

این کمپانی همیشه در تلاش بوده تا آلایندگی خودرو های تولیدی خود را به حداقل برساند و از این رو، از ۵۰ سال گذشته تاکنون تحت عنوان BMW EfficientDynamics، خودرو های خود را با آلایندگی کمتر و بازده بیشتر تولید می کند. در حال حاضر تمام خودرو های تولید شده توسط ب.ام.و به صورت استاندارد با فناوری BMW EfficientDynamics تولید شده که بهترین عملکرد را با کمترین آلایندگی ممکن ارائه می دهد.

پرشیاخودرو حامی جشنواره عیدانه بنیاد خیریه روشنای امید

بنیاد خیریه روشنای امید ایرانیان که در زمینه کار های خیر خواهانه فعالیت می کند، جشنواره عیدانه خود را تحت عنوان خانه‌ای از نو بسازیم در اوایل اسفند ماه برگزار کرد. پرشیاخودرو که تا کنون مشارکت های زیادی در امور خیریه داشته، این بار نیز به عنوان یکی از اسپانسر های اصلی این جشواره حاضر شد.

بنیاد خیریه روشنای امید در قالب یک بازار نوروزی با ارائه محصولات غذایی، خشکبار و صنایع دستی و هنری، پوشاک و … از تاریخ سوم اسفند ماه به مدت ۳ روز برگزار گردید. از اتفاقات مهم این جشنواره، به حراج گذاشتن پیراهن شماره ۲۴ بایرن مونیخ با امضای آقای گل جهان توسط علی دایی بود که درآمد های حاصل از آن صرف امور خیریه شد.

اولین کتاب جامع ب.ام.و به زبان فارسی در جهان

در تاریخ ۱۷ اسفند ماه همزمان با سالگرد ۱۰۱ سالگی تاسیس کمپانی ب.ام.و، شاهد رونمایی از اولین و جامع ترین کتاب فارسی زبان ب.ام.و در شرکت پرشیاخودرو بودیم. این کتاب به قلم امیرمحمد شیرعلیوند تالیف شده و باید آن را در نوع خود بی نظیر دانشت.

کمپانی ب.ام.و در کنار تولید خودروهای کم نظیره خود، همیشه اهمیت ویژه ای برای فرهنگ و هنر قائل بوده و فعالیت های زیادی را در این زمینه مهم انجام داده است. از ساخت برج اداری به سبک سیلندر های خودرو که یکی از شاخص ترین بناهای حال حاضر جهان به حساب می آید، گرفته تا همکاری با هنرمندان بزرگ جهان در پروژه Art Car که نتیجه آن خودروهای بسیار با ارزشی است که تلفیقی از صنعت و هنر دارند.

شرکت پرشیاخودرو به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ب.ام.و در ایران، همیشه در تلاش بوده تا علاوه بر عرضه خودروهای ب.ام.و و ارائه خدمات برای آن ها در کشور، همچون کمپانی ب.ام.و در زمینه فرهنگ و هنر نیز فعالیت نماید. دفتر مرکزی شرکت پرشیاخودرو در تهران با الهام از معماری کارخانه ب.ام.و در شهر لایپزیگ آلمان طراحی و ساخته شده که از مهم ترین آن ها می توان به نمای ساختمان و تعمیرگاه آکواریومی آن اشاره کرد.

امروز همزمان با گرامیداشت ۱۰۱ ساله شدن کمپانی ب.ام.و، شرکت پرشیاخودرو از اولین و جامع ترین کتاب فارسی زبان ب.ام.و در ایران رونمایی کرد. این کتاب ۴۰۰ صفحه ای را باید جامع ترین کتاب خودرویی در کشور دانست که تا کنون نظیر آن به چاپ نرسیده است.

این کتاب نفیس که (۱۰۰ سال افسون راندن) نام دارد، به صورت محدود چاپ شده و تنها ۱۰۰۰ جلد از آن موجود می باشد که از ۱ تا ۱۰۰۰ کدگذاری شده اند.

امیرمحمد شیرعلیوند نویسنده کتاب ۱۰۰ سال افسون راندن، در خصوص این کتاب با ارزش گفت: (گردآوری این کتاب ۴۰۰ صفحه ای از اسفند ماه سال ۹۴ آغاز شد و اکنون پس از گذشت حدود یک سال شاهد رونمایی آن هستیم. ۱۰۰ سال افسون راندن در قالب ۱۱ فصل گردآوری شده که از فصل اول تا دهم آن هر فصل به بررسی یک دهه از عمر کمپانی ب.ام.و می پردازد و فصل یازدهم آن قدمت ۸۰ ساله این کمپانی بزرگ آلمانی در ایران را روایت می کند.)

این مراسم که روز سه شنبه در دفتر مرکزی پرشیاخودرو برگزار گردید، میزبان خودروهای خاص ب.ام.و بود که شامل مدل های کلاسیک و مدرن می شد. سال تولید خودروهای حاضر در این مراسم رونمایی، از دهه ۱۹۶۰ میلادی تا کنون بود که سیر تکامل خوبی از محصولات این خودروساز آلمانی را نشان می داد.

وضعیت پرشیاخودرو در صورت از سرگیری واردات خودروهای خارجی در سال ۱۴۰۰

نمایندگی واردات بی‌ام‌ دبلیو در ایران از دیرباز «پرشیاخودرو» بوده، شرکتی که با ممنوعیت واردات نیز همچنان کسب و کار خود را کج‌دار و مریز حفظ کرد. بی‌ام دبلیو به عنوان خودرویی لوکس همواره در ایران با استقبال مشتریان خاص خود مواجه بوده، هرچند البته به دلیل قیمت بالا، سهم بازارش در سطحی بسیار کمتر از امثال تویوتا و هیوندایی قرار داشته است.

پرشیاخودرو پس از اینکه واردات ممنوع شد، خود را نباخت و روی طرحی که قبل از ممنوعیت واردات، آن را آغاز کرده بود‌- خرید و فروش بی‌ام دبلیوهای کارکرده- بیشتر از گذشته تمرکز کرد.

نام پرشیاخودرو نیز در لیست شرکت‌هایی که خودروهای وارداتی آنها دارای ثبت سفارش غیر قانونی بود، قرار داشت هرچند البته در مقایسه با دیگر واردکنندگان از جمله ایرتویا و آسان موتور، این شرکت محصولات بسیار کمتری را در لیست مربوطه داشت. مسوولان پرشیاخودرو نیز هرگز به اندازه مدیران ایرتویا درگیر پرونده قضایی نشدند و از همین رو به نظر می‌رسد در صورت تایید آزادسازی واردات خودرو از سوی شورای نگهبان، این شرکت همچنان یکی از بازیگران اصلی عرصه واردات خواهد بود.

سایت پرشیاخودرو

https://persiakhodro.ir

وب گردی

ارسال دیدگاه
  1. آرش گفت:

    پرشیاخودرو تو تهران که خیلی نمایندگی داره آدم پول داشته باشه بی ام و بخره تو تهران خدایی خیالش راحته از بابت خدمات


فرستادن دیدگاه