هیوندای آیونیک ۶
آیونیک ۶ یکی از جدیدترین خودروهای برقی هیوندای میباشد که خود را برای رقابت با تسلا مدل ۳ آماده کردهاست.
جالب است بدانید آیونیک ۶ عنوان خودروی سال ۲۰۲۳ را نیز کسب کردهاست.
شروع قیمت از حدود ۴۱ هزار دلار
شرکت هیوندای موتور امروز طراحی ساده و جاودانه IONIQ 6 را که دومین مدل از برند خودروهای تمام الکتریکی اختصاصی IONIQ است، معرفی کرد. IONIQ 6، که هیوندای آن را بهعنوان یک استریم لاینر الکتریکی توصیف میکند، از نظر آیرودینامیک مجسمهسازی شده است و از مواد پایدار برای انعکاس ارزشهای امروزی مشتریان خودروهای الکتریکی استفاده میکند.
این خودرو از دوموتور الکتریکی بهره میبرد که میتوانند در مجموعه ۳۲۰ اسببخار قدرت و ۶۰۵ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. این خودرو با بسته باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی خود میتواند با هر بار شارژ ۶۱۰ کیلومتر را طی کند.
IONIQ 6 با الهام از مفهوم EV Prophecy EV Hyundai با خطوط تمیز و ساده و یک فرم آیرودینامیکی خالص مشخص می شود که طراحان هیوندای آن را به عنوان کارایی احساسی توصیف می کنند. تیپولوژی سادهسازی برقی IONIQ 6 و فضای داخلی پیلهمانند آگاه، تصویری را برای عصر جدید تحرک الکتریکی تجسم میدهند، در حالی که موضوع طراحی کلی منحصربهفرد اخلاقی نشاندهنده تعهد مشتری محور هیوندای به بهرهوری انرژی و مسئولیتپذیری زیستمحیطی است.
سانگ یاپ لی، معاون اجرایی و رئیس مرکز طراحی هیوندای گفت: IONIQ 6 یک همگرایی عاطفی از عملکرد را با زیبایی شناسی مرتبط می کند. طراحی ساده و متمایز نتیجه همکاری نزدیک بین مهندسان و طراحان با توجه وسواس گونه به جزئیات و ارزش های مشتری محور در هسته است. ما IONIQ 6 را بهعنوان پیلهای آگاه ساختهایم که مکانی شخصیسازی شده برای همه فراهم میکند.”
طراحی انسان محور IONIQ 6 هم اخلاقی و هم منحصر به فرد است
IONIQ 6 طراحی اخلاقی و منحصر به فرد را از طریق بهره وری انرژی و استفاده پایدار از مواد نشان می دهد. طراحی IONIQ 6 از ابتدا انسان محور بود و فضای داخلی به طور همزمان با فرم بیرونی توسعه یافت. تلاشهایی برای به حداکثر رساندن و بهینهسازی فضای داخلی، کشیده شدن آن در جلو و عقب انجام شد که در نتیجه یک شبح ساده و فضای داخلی جادار ایجاد شد.
مانند IONIQ 5 برنده جایزه قبلی، IONIQ 6 استراتژی طراحی Hyundai Look را اجرا می کند که به هر مدل ظاهری منحصر به فرد مانند مهره های شطرنج می دهد. هیوندای با در نظر گرفتن جهت گیری مشتری محور، با در نظر گرفتن سبک های زندگی متنوع طراحی می کند تا با رویکردی یک سبک محصولاتی مناسب برای همه اقشار ارائه کند.