معرفی تصویری اتومبیل های روز دنیا
راپید کار، اخبار دنیای خودرو و اخبار اقتصادی

آیا بیمه اتومبیل شما خسارت ناشی از برف و یخبندان را پوشش می دهد؟

آیا بیمه اتومبیل شما خسارت ناشی از برف و یخبندان را پوشش می دهد؟

آیا بیمه اتومبیل شما خسارت ناشی از برف و یخبندان را پوشش می دهد؟

خوشبختانه پوشش های بیمه بدنه می‌تواند خسارات مربوط به برف به خودروی شما را جبران کند. به عنوان مثال اگر بر اثر برخورد یخ و تگرگ، پنجره جلویی شما بشکند یا سقف خودروی شما دچار خمیدگی شود، بیمه بدنه می‌تواند هزینه تعمیر یا جایگزینی پنجره آسیب دیده شما را پرداخت کند. حتی اگر به دلیل شرایط برفی دچار یک حادثه رانندگی شوید، پوشش تصادف بیمه بدنه می تواند خسارات ناشی از آن به خودروی شما را پوشش دهد. با این حال، برخی از پوشش های مربوط به برف و یخ اختیاری است و اگر می‌خواهید پوشش برای خسارات مربوط به برف داشته باشید، باید آن ها را اضافه کنید.

چگونه بیمه بدنه حوادث ناشی از آب و هوای زمستانی را پوشش می‌دهد؟

اگر به عنوان راننده در یک حادثه رانندگی در برف مقصر شناخته شوید، بیمه شخص ثالث خودروی شما می‌تواند هزینه‌ها و آسیب‌هایی را که شما به دیگران وارد می‌کنید تا سقف تعهد مالی پرداخت کند. اما خسارت به خودروی شما ممکن است توسط بیمه بدنه پوشش داده شود که یک بیمه اختیاری است.

اگر در یک حادثه رانندگی مربوط به برف دچار آسیب جانی و جسمی شوید که خود مسئول آن باشید، هزینه خسارات جانی شما و مسافران با بیمه شخص ثالث قابل پوشش است.

چگونه می‌توان از خسارات برف و حوادث رانندگی در زمستان پیشگیری کرد؟

اگر نگران خسارات ناشی از برف یا یخ هستید، این نکات را رعایت کنید:

– سعی کنید در پارکینگ های سرپوشیده پارک کنید که می‌توانند خودروی شما را محافظت کنند.

– از پارک کردن زیر پشته‌ها، شاخه‌های درختان یا دیگر مکان های مستعد تشکیل قندیل اجتناب کنید.

– هنگامی که برف یا یخ بر روی جاده هست، با دقت و آرام رانندگی کنید.

– اگر هوا واقعاً بد است، از رانندگی اجتناب کنید.

– برای جلوگیری از لغزش از زنجیر چرخ استفاده کنید.

– قبل از شروع زمستان، خودروی خود را توسط یک مکانیک ماهر بررسی کنید تا مشکلاتی که در دماهای سرد ممکن است تشدید شوند، شناسایی کنید و اقداماتی را در برابر خسارات برف و یخ انجام دهید.

خرید بهترین بیمه بدنه برای برف، تگرگ و یخبندان

عوامل مختلفی نظیر توانگری شرکت بیمه‌گر، پوشش‌ها، میزان پرداخت خسارت و قیمت، در تعیین بهترین بیمه بدنه تأثیرگذار هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه دات کام و وارد کردن اطلاعات ماشین خود، بهترین بیمه بدنه را با توجه به شرایط خود، انتخاب و خریداری کنید.

برای خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه، قیمت بیمه ارائه شده توسط تمام شرکت‌های مجاز را از طریق صفحه‌ی مقایسه و استعلام نرخ بیمه بدنه در سامانه بیمه دات کام مقایسه کنید. سپس، با انتخاب حداقل پوشش‌ و استفاده از جشنواره‎های تخفیف بیمه دات کام می‌توانید، بیمه‌نامه بدنه اتومبیل را با پایین‌ترین قیمت ممکن تهیه نمایید.

 

ارسال شده در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 39 بازدید
ارسال دیدگاه
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها